Ankstyvasis ugdymas

„Vaikystė – be galo svarbus žmogaus gyvenimo laikotarpis, ne pasirengimas būsimam gyvenimui, o tikras, šviesus, savitas, nepasikartojantis gyvenimas. Ir nuo to, kaip praėjo vaikystė, kas vedė už rankos vaiką vaikystės metais, kas iš aplinkos įėjo į jo protą ir širdį, – nuo to labiausiai priklauso, kokiu žmogumi taps šiandieninis mažasis“.  ( V. Suchomlinskis )

Ankstyvojo meninio ugdymo tikslas - atskleisti vaiko meninius polinkius, sudaryti sąlygas jiems vystytis.

Ankstyvasis meninis ugdymas skatina vaikų emocinį ir socialinį vystymąsi, padeda jiems geriau suprasti save ir pasaulį bei išreikšti jausmus ir mintis per meną. Tai neabejotinai turi teigiamą poveikį vaikui ir yra glaudžiai susiję su jo tolimesnio gyvenimo sėkme.

Mūsų mokykloje ankstyvojo meninio ugdymo pamokėlėse mažieji dainuoja, šoka, žaidžia muzikinius žaidimus, liaudies ratelius, groja perkusiniais instrumentais, lavindami ritmo pojūtį, o taip pat piešia, lipdo, aplikuoja su dailės mokytoja.

Ankstyvojo meninio ugdymo programos  paskirtis – ugdyti meninius gebėjimus, tenkinti vaikų pažinimo, lavinimosi bei saviraiškos poreikius leidžiant reikštis vaikų individualumui.

Programos dalyvių amžius: 5 - 6 metų mokiniai.

Ugdymo procesas organizuojamas atsižvelgiant į mokinių amžiaus, raidos ypatumus, asmeninius gebėjimus ir poreikius.

Programos tikslas - puoselėjant individualumą ir prigimtines galias, atskleisti ir lavinti vaiko muzikinius gebėjimus: muzikinę klausą, ritmo pojūtį, muzikinę atmintį, ugdyti muzikos suvokimą.

Dailės užsiėmimų metu – lavinti vaiko vaizduotę, ugdyti estetinį skonį, skatinti saviraišką.

Programą baigusiems mokiniams rekomenduojama meninį ugdymą tęsti, renkantis pradinio muzikinio/dailės formalųjį švietimą papildančio ugdymo programą, kitą meninio ugdymo neformaliojo vaikų švietimo programą.

  • Judita Valečkienė – vyresnioji mokytoja
  • Dalia Dragūnienė – dailės mokytoja metodininkė
  • Mano dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
1. 12.25 – 13.10
  • 1. 12.25 – 13.10
  • 2. 13.15 – 14.00
  • 3. 14.05 – 14.50
  • 4. 14.55 – 15.40
  • 5. 15.45 – 16.30
  • 6. 16.45 – 17.30
  • 7. 17.35 – 18.20
  • 8. 18.25 – 19.10
  • 9. 19.15 – 20.00