Gitaros, sintezatoriaus

Gitara yra geriausia saviraiškos forma, kokią žinau. Visa kita – tiesiog bandymas rasti savo kelią per gyvenimą.
                                                                        Saul Hudson, legendinis grupės Guns N' Roses gitaristas

Mokytis groti gitara ir sintezatoriumi yra naudinga ne tik muzikiniam lavinimui, bet ir bendrai asmenybės raidai, nepriklausomai nuo amžiaus

Gitara yra palyginti paprastas instrumentas pradžioje – su keliomis pagrindinėmis akordų kombinacijomis jau galima groti daugelį populiarių dainų. Tobulėjant, galima gilintis į sudėtingesnę techniką ir stilius, kas motyvuoja nuolat mokytis.

Gitara lengvai transportuojama, todėl ją galima pasiimti su savimi į išvykas ar susibūrimus. Tai leidžia lengvai bendrauti su kitais žmonėmis, groti kartu, kurti muzikinius prisiminimus ir būti dalimi grupės ar ansamblio.

Sintezatorius suteikia neribotą galimybę eksperimentuoti su garsais – nuo pianino iki elektroninės muzikos efektų. Tai leidžia vaikams ir suaugusiems būti kūrybingiems, kurti unikalius garsų derinius ir atrasti naujus muzikos stilius.

Šis instrumentas jungia muziką su technologija. Vaikai, mėgstantys technologijas, gali būti labai sužavėti, kaip jie gali valdyti skirtingus garsus, ritmus ir net kompiuterines programas kurdami muziką.

Sintezatoriumi groti galima išmokti greičiau nei daugybe kitų instrumentų. Net ir pradedantiesiems įvaldžius pagrindus, jau galima atlikti įdomias melodijas ir garsus, kas suteikia motyvacijos toliau mokytis.

Mokymasis groti gitara ar sintezatoriumi siūlo tiek vaikams, tiek suaugusiems galimybę ugdyti kūrybiškumą, emocinę raišką, ir mėgautis muzika, kuri tampa gyvenimo dalimi.

Gitaros, sintezatoriaus mokytojai

  • Nerijus Vaitiekūnas – gitaros, sintezatoriaus mokytojas
  • Linas Mikšiūnas – gitaros vyresnysis mokytojas
  • Ričardas Matulevičius – gitaros vyresnysis mokytojas
  • Tadas Petkevičius – Grajauskas –  gitaros mokytojas

  • Mano dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
1. 12.25 – 13.10
  • 1. 12.25 – 13.10
  • 2. 13.15 – 14.00
  • 3. 14.05 – 14.50
  • 4. 14.55 – 15.40
  • 5. 15.45 – 16.30
  • 6. 16.45 – 17.30
  • 7. 17.35 – 18.20
  • 8. 18.25 – 19.10
  • 9. 19.15 – 20.00