Pagrindinis ugdymas

Informacija

Mokiniai, baigę pradinio muzikinio  ugdymo programą gali tęsti mokymąsi pagrindinio muzikinio formalųjį švietimą papildančio ugdymo programose: fortepijono, akordeono, smuiko, gitaros, kanklių, saksofono, lumzdelio, fleitos, birbynės, klarneto, mušamųjų instrumentų, elektroninių instrumentų, chorinio dainavimo.

Pagrindinio muzikinio ugdymo programos trukmė  -  4 metai

Pagrindinio muzikinio ugdymo programos apimtis - 288 val.

Pagrindinio muzikinio ugdymo programos dalyviai 11-14 metų mokiniai. 

Pagrindinio muzikinio ugdymo programose, išskyrus fortepijono ugdymo programą, galima rinktis antrąjį muzikos instrumentą.

Programa skirta tobulinti grojimo instrument įgūdžius bei muzikinės kalbos naudojimą, skatinti suvokti ir atskleisti kūrinio meninę idėją,  gilinti muzikinius gebėjimus ir kūrybiškumą, skatinti aktyvios koncertinės veiklos bei saviraiško sporeikį.

1. Programos tikslas:

1.1. sistemiškai plėsti mokinių muzikos srities žinias, stiprinti muzikavimo įgūdžius ir suteikti bendrųjų bei dalykinių muzikinių kompetencijų.

2. Programos uždaviniai:

2.1. plėtoti mokinių meninius ir kūrybinius gebėjimus;

2.2. gilinti muzikos atlikimo įgūdžius;

2.3. tenkinti pažinimo ir individualios muzikinės raiškos poreikius.

3. Ugdomos kompetencijos:

3.1. pažinimo kompetencija – tai motyvacija ir gebėjimas pažinti save ir pasaulį, įgyjami suvokiant (perimant) žmonijos kultūrinę patirtį. Ši kompetencija apima dalyko žinias ir gebėjimus, kritinio mąstymo, problemų sprendimo, mokėjimo mokytis gebėjimus. Mokyklinis pažinimas reikalauja valios, pastangų ir atkaklumo;

3.2. kūrybiškumo kompetencija – tai sau ir kitiems reikšmingų kūrybinių idėjų, produktų, problemų sprendimų tyrinėjimas, generavimas, kūrimas, vertinimas, išlaikant darnų santykį su savimi ir aplinka;

3.3. komunikavimo kompetencija – tai motyvacija ir gebėjimas kurti, perduoti ir suprasti žinias (faktus, požiūrius ar asmenines nuostatas), etiškai naudotis verbalinėmis ir neverbalinėmis komunikavimo priemonėmis ir technologijomis;

3.4. kultūrinė kompetencija – tai kultūrinė savimonė, grįsta žiniomis, aktyvia kultūrine raiška ir kultūriniu sąmoningumu;

Baigę  pagrindinio muzikinio ugdymo programą, mokiniai įgyja:

  • gebėjimą savarankiškai veikti kultūriniame gyvenime;
  • muzikinį skonį bei požiūrį į mėgėjišką ir profesionaliąją muziką, jos atlikimą bei puoselėjimą;
  • galimybę, pagal gebėjimą, valdyti muzikos instrumentą;
  • sceninės –  koncertinės patirties.

Mokiniams, baigusiems FŠPU programas ir išlaikiusiems baigiamuosius egzaminus, išduodami Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos nustatytos formos Neformaliojo vaikų švietimo pažymėjimai.

 

 

  • Mano dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
8. 18.25 – 19.10
  • 1. 12.25 – 13.10
  • 2. 13.15 – 14.00
  • 3. 14.05 – 14.50
  • 4. 14.55 – 15.40
  • 5. 15.45 – 16.30
  • 6. 16.45 – 17.30
  • 7. 17.35 – 18.20
  • 8. 18.25 – 19.10
  • 9. 19.15 – 20.00